UWAGA
KOMUNIKAT W SPRAWIE ZMIANY ORGANIZACJI BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUGI INTERESANTÓW W URZĘDZIE GMINY JASTKÓW
Jastków dn. 24 stycznia 2022 r.
Szanowni Państwo, z uwagi na trudną sytuację związaną z utrzymującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii informuję, że od 24 stycznia br. do odwołania - Urząd Gminy Jastków ogranicza bezpośrednią obsługę interesantów. Powyższe działania mają charakter prewencyjny.
Kontakt z Urzędem Gminy Jastków odbywać się będzie przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej.
Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:
adres: Panieńszczyzna, ul. Chmielowa 2
21-002 Jastków
ePUAP: /iar890l8xi/SkrytkaESP
adres e-mail: poczta@jastkow.pl
tel.: 81 502-04-25; 81 475-44-68
DANE KONTAKTOWE URZĘDU GMINY JASTKÓW
oraz „skrzynka podawcza” w Urzędzie Gminy (przed wejściem do budynku)
Kontakt osobisty z pracownikami poszczególnych referatów Urzędu będzie możliwy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.
Interesanci w zakresie bieżącej rejestracji zgonów będą przyjmowani bez konieczności wcześniejszego umówienia.
Informuję również, że na stronie www.jastkow.pl w zakładce „Dla Mieszkańców”/druki do pobrania znajdują się wzory wniosków i deklaracji. Zachęcam do pobrania druku ze strony internetowej, wypełnienia oraz pozostawienia w „skrzynce podawczej” w Urzędzie Gminy.
Liczymy na Państwa zrozumienie.