Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), zwanym dalej „RODO” informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jastków reprezentowana przez Wójta Gminy Jastków, ul. Chmielowa 3, Panieńszczyzna, 21-002 Jastków Tel. 81 502-01-41.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych poprzez adres e-mail: ugiod@jastkow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia gospodarki odpadami komunalnymi odbieranymi z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Jastków.
- Podstawa prawna do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: art. 6n ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z realizacją zadań nałożonych: ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r. poz. 900 z późn. zm.).
- W związku z przetwarzaniem danych w celu o którym mowa w pkt. 3 odbiorcami Pani/pana danych osobowych mogą być: organy władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; inne podmioty, które na podstawie zawartych umów z Gmina Jastków przetwarzają dane osobowe.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane odbiorcy poza Europejski Obszarem Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji w/w celu, a następnie przechowywane przez Administratora zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 z późn. zm.) oraz z rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instytucji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo do: a) Dostępu do swoich danych osobowych, w tym prawo do otrzymania ich kopii, b) Żądania sprostowania/ uzupełnienia danych osobowych, w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
- Podanie przez pani/pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3, a osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Niepodanie przez Panią/Pana danych skutkować będzie nienaliczeniem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze decyzji administracyjnej.
- Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
|